پیشنهاد از طریق پیامک
Bizim Tuti بیزیم طوطی

BizimTuti

تصویری از آنا نعمتی در میان حیوانات در خارج /عکس

آنا نعمتی بازیگر خوش چهره و همسر اول ابوالفضل پورعرب در اینستاگرامش تصویری زیبا را از خود در یک مزرعه درخارج از کشور منتشر کرد.

تصویری از آنا نعمتی  در میان حیوانات در خارج /عکس

آنا نعمتی بازی در تئاتر را در سال 1372 و با بازی در تنبورنوازان (هادی مرزبان) آغاز کرد.آناهیتا نعمتی بازی در سینما را در سال 1375 و با فیلم به نمایش درنیامده افسانه پوپک طلایی (خسرو شجاعی) آغاز کرد. آنا نعمتی بازیگر خوش چهره و همسر اول ابوالفضل پورعرب در اینستاگرامش تصویری زیبا را از خود در یک مزرعه درخارج از کشور منتشر کرد.

تصویری از آنا نعمتی  در میان حیوانات در خارج /عکس
  •  
  • بیوگرافی آنا نعمتی

نام اصلی : آناهیتا نعمتی
زمینه فعالیت : بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون
تولد : ۲۰ تیر ۱۳۵۶
محل زندگی : تهران، ایران فروشگاه آنلاین لوازم نگهداری پرندگان زینتی www.bizimtuti.com
ملیت : ایران
پیشه : بازیگری
سال‌های فعالیت : از ۱۳۷۲ تا کنون
همسر(ها) : ابوالفضل پورعرب (همسر سابق)
فرزندان : رایکا پور عرب

آناهیتا نعمتی همسر سابق ابوالفضل پورعرب است. او در سال 1356 در شاهرود به دنیا آمد.آناهیتا نعمتی بازی در تئاتر را در سال ۱۳۷۲ و با بازی در تنبورنوازان (هادی مرزبان) آغاز کرد. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) در سال ۱۳۷۴ به دنیای بازیگری معرفی شد.آناهیتا نعمتی بازی در سینما را در سال ۱۳۷۵ و با فیلم به نمایش درنیامده افسانه پوپک طلایی (خسرو شجاعی) آغاز کرداو بعد از گذاراندن دوره بازیگری زیر نظر مرحوم حمید سمندریان برای اولین بار در نقش کوتاهی در فیلم «هیوا» (رسول ملاقلی پور، ۱۳۷۷) ظاهر شد.

اولین فیلمی که از او بر پرده سینماها به نمایش درآمد در سال ۱۳۷۸ و با نام عشق کافی نیست (مهدی صباغزاده) بود.اما با بازی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار مسافر» بود که به شهرت رسید. او تا قبل از «پارک وی» (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) نتوانسته بود در سینما اعتباری برای خود دست و پا کند. اما در فیلم «پارک وی نشان می‌دهد که می‌توان در آینده روی او حساب ویژه‌ای باز کرد. نعمتی در فیلم «زن دوم» (سیروس الوند) یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده دارد و در یک سکانس، جایی که از بهرام (محمدرضا فروتن) می‌خواهد که به او فرصت بدهد، بیادماندنی است.

منبع:شهر خبر

نحوه سفارش

درباره بیزیم طوطی

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های ما‌ باخبر شوید:
۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
شماره تماس: 09147367147
آدرس ایمیل: tutibizim@gmail.com

فروشگاه اینترنتی بیزیم طوطی، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین

سایت تخصصی طوطی سانان بیزیم طوطی در راستای کمک برای نگهداری بهتر طوطی سانان با تجربه ی تکثیر و نگهداری بیش از یک دهه انواع طوطی ها ،در بین دوست داران طوطی سانان هستیم ،در این سایت علاوه بر گذاشتن تجربیات خود در اختیار شما عزیزان ،سعی کردیم محصولات با کیفیت و درجه یک و انواع مکملها و ویتامینهای شرکتهای معتبر خارجی که مورد نیاز جهت تکثیر و نگهداری این پرندگان زیبا هست را در دسترس شما دوستان قرار دهیم و از شما بزرگواران استدعا داریم تا با نظرات و انتقادات خود ما را در ارتقای سایت یاری فرمایید

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی بیزیم‌طوطی فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین بیزیم‌طوطی می‌باشد.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.