پیشنهاد از طریق پیامک
Bizim Tuti بیزیم طوطی

BizimTuti

چگونه تقلید صدا را به طوطی سبز بیاموزیم ؟

چگونه تقلید صدا را به طوطی سبز بیاموزیم ؟

 

طوطی سبز از پرندگان زینتی است که بسیاری از علاقمندان به دلیل توانایی تقلید صدای که این پرنده به پرورش آن اقدام می کنند. صدای آهنگین طوطی سبز می تواند نقش مهمی در دلنشین شدن فضا و محیط خانه داشته باشد. بنابراین به افرادی که قصد خرید و پرورش حیوان خانگی را دارند توصیه می کنیم که حتما جوجه های طوطی های سبز را خریداری کرده و آنها را پرورش دهند زیرا جوجه های این پرنده استعداد بسیار زیادی در یادگیری تقلید صدا دارند.

روش آموزش تقلید صدا و سخنگو کردن طوطی سبز

روش های مختلفی برای آموزش تقلید صدا به طوطی های سبز وجود دارد که هر کدام از این روش ها طرفداران خودشان را دارند. اما شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان و همچنین روحیات پرنده یکی از روش های زیر را انتخاب کنید. حتی می توانید یک روش ابداعی برای خودتان نظر بگیرید. روش ابداعی می‌تواند ترکیبی از روشهای معمول برای آموزش تقلید صدا به پرنده باشد.

روش های مختلفی برای سخنگو کردن طوطی های سبز وجود دارد.

1- در روش اول پرنده را از قفس خارج کرده و به صورت آرام کلمات را به پرنده تکرار می کنید. توصیه می کنیم که در مراحل ابتدایی آموزش تقلید صدا به پرنده از کلمات ساده و پرتکرار استفاده کنید. کلماتی که افراد خانواده بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و تلفظ آن ها هم ساده است. کلمه سلام می تواند شروع خوبی برای آموزش تقلید صدا به طوطی سبز باشد.

2- در روش دوم بین کلمات مورد نظر که قصد آموزش آن را دارید ارتباط منطقی ایجاد کنید. برای این کار باید بین کلمات و فعالیت ها ارتباط ایجاد کنید. برای مثال زمانی که می خواهید به پرونده غدا بدهید کلمه غذا را برای آن تکرار کنید. در این صورت پرنده متوجه می‌شود که بین این کلمه و غذا خوردن رابطه وجود دارد و آن را به خوبی یاد می گیرد.

پس از آموزش تقلید صدا به این روش ، طوطی سبز زمانی که گرسنه شده است و نیاز به غذا دارد کلمه غذا را تکرار می کند و شما متوجه می شوید که پرنده گرسنه است.

3- اما روش دیگری هم برای آموزش تقلید صدا به طوطی سبز وجود دارد. در این روش از ضبط صوت استفاده می شود. برای انجام این کار در ضبط صوت کلمات رو تکرار می کنید و آنها را رکورد می کنید. این کار را باید شب ها زمانی که هوا تاریک شده است انجام دهید بدین صورت که ضبط صورت را در کنار پرنده قرار می‌دهید و دستگاه شروع به تکرار کلمه می‌کند.

با توجه به این که شب ها پرنده در آرامش کامل قرار دارد و هیچ عاملی نمی تواند حواس آن را پرت کند ، یادگیری پرنده افزایش پیدا می‌کند. اما در این روش نمی توانید ارتباط بین کلمات و فعالیت ها را به طوطی سبز آموزش دهید. همچنین پرنده پس از مدتی پرنده به دلیل یکنواختی از این کار خسته می‌شود.

یک روش دیگر برای آموزش تقلید صدا به طوطی سبز استفاده از آینه است. در این روش باید یک آینه بزرگ را تهیه کنید و در مقابل پرنده قرار دهید. سپس در پشت آینه مخفی می‌شوید به طوری که پرنده شما رو مشاهده نکند و کلمه ای که مد نظر قرار دارید را چند بار تکرار می کنید.

طوطی سبز بدین شکل یاد می گیرد که کلمه مورد نظر را تکرار کند زیرا فکر می کند که پرنده ای در مقابل آن وجود دارد که این صدا را از خود در می آورد.

جهت مشاوره در مورد آموزش حرف زدن با این شماره 09147367147 و جهت عضویت در پیج اینستاگرام فروشگاه بیزیم طوطی bizim_tuti مراحعه فرمایید.

نحوه سفارش

درباره بیزیم طوطی

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های ما‌ باخبر شوید:
۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
شماره تماس: 09147367147
آدرس ایمیل: tutibizim@gmail.com

فروشگاه اینترنتی بیزیم طوطی، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین

سایت تخصصی طوطی سانان بیزیم طوطی در راستای کمک برای نگهداری بهتر طوطی سانان با تجربه ی تکثیر و نگهداری بیش از یک دهه انواع طوطی ها ،در بین دوست داران طوطی سانان هستیم ،در این سایت علاوه بر گذاشتن تجربیات خود در اختیار شما عزیزان ،سعی کردیم محصولات با کیفیت و درجه یک و انواع مکملها و ویتامینهای شرکتهای معتبر خارجی که مورد نیاز جهت تکثیر و نگهداری این پرندگان زیبا هست را در دسترس شما دوستان قرار دهیم و از شما بزرگواران استدعا داریم تا با نظرات و انتقادات خود ما را در ارتقای سایت یاری فرمایید

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی بیزیم‌طوطی فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین بیزیم‌طوطی می‌باشد.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.