پیشنهاد از طریق پیامک
Bizim Tuti بیزیم طوطی

BizimTuti

لزوم استفاده از اسباب بازی در قفس پرندگان زینتی

اسباب بازی پرنده برای پرندگان خانگی، به ویژه طوطی سانان (عروس هلندی، طوطی برزیلی، کاسکو، مرغ مینا و غیره) و همچنین مرغ عشق و قناری، به این دلیل که برای پرندگان خانگی از نظر طبیعت حس آزادی را تداعی می کند و دارای فاکتورهای طبیعی مانند شاخ و برگ درختان است، قطعا سرگرم کننده و ضروری است. بیزیم طوطی،فروشگاه آنلاین لوازم نگهداری پرندگان زینتی www.bizimtuti.com

لازم است برای پرندگان خانگی که در قفس ها نگهداری می شوند، تجهیزات بازی جذاب و زیبا تهیه کنید. این نوع در صورت رنگی بودن باید ایمن و خوراکی باشند. وجود وسایل سرگرمی در قفس علاوه بر سرگرم کردن پرنده، مانع از رفتن پرنده به سمت مبلمان و وسایل چوبی خانه شده و آنها را خراب نمی کنند.

بهتر است که پرنده با رنگ‌های متنوع و جذاب بازی کند. یکی از راه های مقابله با این عارضه وسایل سرگرمی پرنده است. در این مطلب سعی کرده ایم بهترین اسباب بازی های موجود در بازار با قیمت مناسب و کیفیت بالا را به شما معرفی کنیم.

چرا خریدن اسباب بازی برای پرنده های خانگی ضروری است ؟

طوطی سانان و پرندگان زینتی آزاد در طبیعیت عاشق جویدن چوب و شاخه درختان هستند و وقت زیادی را صرف جویدن شاخه ها و پوسته درختان میکنند و از انجام اینکار لذت میبرند ، طوطی ها با این حرکت املاح معدنی ، هیدرات های کربن ، آهن ، مس و ویتامین های لازم را تامین میکنند.

پرندگان زینتی و طوطی سانانی که توسط ما انسان ها در خانه نگهداری میشوند در صورتی که وسایل اسباب بازی چوبی برای طوطی خود قرار ندهیم طوطی شما سرگرمی ای نخواهد داشت و بزودی افسردگی گرفته و دچار پرکنی می شود.

سرگرمی و فعالیت برای طوطی امری بسیار مهم است که در زمانی که تنها میشود و در خانه نباشید دچار استرس نشود. بارها دیده و گزارش شده که طوطی هایی که در منزل نگهداری میشوند شروع به جویدن وسایل منزل و یا سوراخ کردن دیوار ها میکنند و ممکن است دچار آسیب جدی ای شوند پس توصیه کارشناسان این است که برای طوطی خود اسباب بازی های استاندارد چوبی و جذاب تهیه نمائید که طوطی شما با لذت با آن اسباب بازی ها بازی کرده ، چوب ها را شکسته و خورد کند و سرگرم باشد.

یکی دیگر از فواید اسباب بازی طوطی بالا رفتن هوش و استعداد طوطی میباشد که به اینگونه اسباب بازی ها اسباب بازیهای آموزشی و فکری میگویند که میتوانید با استفاده از این بازی ها طوطی های خود را آموزش داده و آنها را با یاد دادن به انجام کاری دستوری کنید. همچنین تاب و حلقه در سایزهای مختلف و اسباب بازی‌های نردبانی بازی های جذابی برای عروس هلندی هستند.

چه نوع اسباب بازی مناسب پرنده خانگی ما است ؟ انواع اسباب بازی ها برای انواع مختلف پرنده های خانگی (اسباب بازی عروس هلندی، طوطی برزیلی، مرغ مینا و …)

در پاسخ به این سوال ها توجه داشته باشید که بهترین نوع اسباب بازی برای طوطی سانان و پرندگان زینتی اسباب بازی های ساخته شده از چوب است، اما در ساخت بازی از هر چوبی نباید استفاده کنید و علت آن این است که بسیاری از چوب ها برای تولید اسباب بازی مناسب نیست و حتی برخی از آن ها نیز سمی است.

متاسفانه بسیاری از افرادی که اطلاعاتی از چوب های مجاز و مضر ندارند اقدام به تولید اسباب بازی در منازل خود می نمایند و آن را از طریق ایسنتاگرام و یا غیره به فروش میرسانند که ممکن است از چوب استانداردی ساخته نشده باشند و خطر بسیار بزرگی برای طوطی شما خواهد داشت.

در انتخاب اسباب بازی طوطی خود دقت داشته باشید با توجه به جثه طوطی خود مدل های مختلف را انتخاب نمائید زیرا شکستن و خورد کردن اسباب بازی ها برای طوطی کاسکو ، کاکادو ، طوطی آرا و ماکائو با ریز جثه ها تفاوت دارد چون بزرگ جثه ها دارای قدرت منقار محکم تر و بیشتری نسبت به طوطی های متوسط جثه و ریز جثه دارند و سریعتر و در زمان کوتاه تری اسباب بازی های خود را خورد کرده و میشکنند.

پس باید اسباب بازی های پرچوب تر و پر مهره تر و شلوغ تری انتخاب کنید و قطعا بازی هایی که از اندازه های کوچکتری ساخته شده و چوب کمتر و ریزتری در آنها بکار رفته است مناسب طوطی سانان بزرگ جثه نیست و مناسب طوطی های ریز جثه ای مانند طوطی برزیلی و … است.

در خرید اسباب بازی توجه داشته باشید که حتما از رنگ های کاملا خوراکی مجاز و استاندارد در تولید اسباب بازی طوطی استفاده شده باشد زیرا رنگ های شیمیایی برای طوطی ها بسیار خطرناک و مضر است و ممکن است مشکلات بسیار جدی را برای طوطی بوجود آورد.

آدرس فروشگاه:تبریز،خ عباسی،بالاتر از بیمارستان نیکوکاری،جنب بانک ملل،کوی موید،بیزیم طوطی

تلفن تماس:09147367147

آدرس اینستاگرام:bizim_tuti

نحوه سفارش

درباره بیزیم طوطی

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های ما‌ باخبر شوید:
۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
شماره تماس: 09147367147
آدرس ایمیل: tutibizim@gmail.com

فروشگاه اینترنتی بیزیم طوطی، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین

سایت تخصصی طوطی سانان بیزیم طوطی در راستای کمک برای نگهداری بهتر طوطی سانان با تجربه ی تکثیر و نگهداری بیش از یک دهه انواع طوطی ها ،در بین دوست داران طوطی سانان هستیم ،در این سایت علاوه بر گذاشتن تجربیات خود در اختیار شما عزیزان ،سعی کردیم محصولات با کیفیت و درجه یک و انواع مکملها و ویتامینهای شرکتهای معتبر خارجی که مورد نیاز جهت تکثیر و نگهداری این پرندگان زیبا هست را در دسترس شما دوستان قرار دهیم و از شما بزرگواران استدعا داریم تا با نظرات و انتقادات خود ما را در ارتقای سایت یاری فرمایید

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی بیزیم‌طوطی فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین بیزیم‌طوطی می‌باشد.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.